Яким повинен бути якісний сайт?

Якщо про те, який функціонал повинен бути на сайті, можна говорити тільки наочно, в кожному конкретному випадку, то про те, наскільки яскравим повинен бути  сайт, що продає, говорять рідко.

Загальна тенденція така: замовник хоче ТАК, нехай буде ТАК. І зовсім плювати, що в результаті такої колірної схеми замовник втратить половину клієнтів. Щира повага до замовника-це робити як слід, а не як він хоче, аргументуючи свою позіцію. Главная мета існування будь-якого веб-ресурсу – комерційна. Спочатку необхідно визначитися: робимо ми сайт для замовника персонально або для його клієнтів? Від цього залежить якість і результат: чи буде виключно замовник клієнтом власного ресурсу, чи йому цікаво продавати іншим?

Те, що подобається Вам персонально, може не подобається 99% населення планети Земля.

Отже, наскільки яскравим повинен бути сайт?

  1. достатньо, щоб не викликати нудьгу;

2. недостатньо, щоб викликати закриття райдужної сторінки без оформлення покупки;

Чим компенсувати прості монохромні кольори на сторінці? Якісними ілюстраціями товару, чистим кодом і акуратною версткою.

Коли немає смаку одягають все яскраве відразу. Коли він є: одягають лише те, що зручно. Часи циганщини в веб-дизайні вже пройшли.