Чи варто обирати WordPress для інтернет-магазину?

Чи варто обирати CMS WordPress (плагін WooCommerce) для інтернет-магазину?

Якщо Ви створюєте комерційний проект, але шкодуєте грошей на повноцінний хостинг, налаштований саме для обраної CMS, виникає просте питання: чи скупий платить двічі?

Закордонний інтернет має таку статистику: 37% магазинів у світі працюють на WooCommerce.

Найчастіше претензії до WordPress в якості двигуна для магазину стосуються площини швидкості роботи WordPress. Ця статистика показує, що при всій широті вибору безкоштовних, платних, самописних плагінів магазинів, WooCommerce чудово себе зарекомендував у “буржуйнеті”. Варто зазначити, що закордонний інтернет розвивався задовго до появи першого ПК на пострадянському просторі. Отже, якість надання послуг хостингу в них на іншому рівні. Наші, рідні, а деколи російські і зовсім не рідні, компанії-хостери надають переважно до використання старі сервери, налаштовану 4-ту версію PHP та допотопну версію бази даних. І це зовсім не жарти… Такі послуги надають навіть німецькі хостери нашому українському споживачу. Зовсім не дорого, за $ 10 на рік, Ви отримаєте віртуальний, а за $ 100 – реальний хостинг з такими показниками. Скупий платить двічі, а деколи і тричі. Враження таке, що німці продають нам секонд-хенд в площині хостинг-послуг. На тобі, Боже, що мені не гоже. Така ж сама невтішна ситуація з російськими хостинг-компаніями. Час відкриття сторінки: 2,6 сек… Режим очікування еволюції чи ремонту в сервері?І Це звичайна сторінка без слайдерів. Що буде, якщо на головну такого сайту винести слайдер? Вічна помилка 503.

Перший висновок: обираємо своє українське та якісне.

Чому? Ваші відносини з хостером будуть регулюватись виключно українським законодавством, технічна підтримка зрозумілою Вам мовою, розташування серверів в Україні (отже, швидше сторінка завантажиться для користувача з України).

Другий висновок: не бійтесь зручного, але важкого двигуна

Набагато гірше мати незрозумілу адмінку та купу дешевих шаблонів.

Вірогідно, Мерседес важчий за Жигулі… Але чомусь ніхто не мріє про залізну банку на колесах, всі мріють про важкий, зручний, укомплектований і універсальний Мерс.

ТРЕТІЙ, І НАЙВАЖЛИВІШИЙ, ВИСНОВОК:  легке управління магазином

Доступність та зрозумілість налаштувань, безліч модулів для фільтру пошуку, оплати та переносу товарів, адаптивний дизайн та сео оптимізація, зрозуміла та проста карта товара, легкість додавання товарів. Орієнтованість на клієнта.

Декілька слів статистики:

За статистикою, проведеною авторитетним ресурсом Builtwith, на сьогоднішній день 37% інтернет-магазинів взагалі працюють на WooCommerce.

Якщо уважно подивитися кожен, серед них можна знайти багато прикладів величезних інтернет-магазинів, які працюють на WordPress і плагіні WooCommerce.

Приклади великих магазинів на WooCommerce:

Mikasa Sports USA. Понад 200 товарів в 11 категоріях;
New Balance. Понад 1000 товарів у 50+ категоріях;
Dr. Cool. Понад 1000 товарів у 20+ категоріях.

Як бачимо, для закордонного інтернету не існує міфічної проблеми важкого WooCommerce.