Веб-спеціалісти: хто є хто?

Шановні користувачі! В коментарях до цієї статті кожен веб-спеціаліст може коротко розповісти про себе і про свої завдання, залишити активне посилання на власний сайт-візитівку.

Отже, хто є хто?

Веб-дизайнер: людина, що оформляє згідно задумки замовника прототип сайту. Він бере участь в проекті в разі розробки сайту з “нуля”, без використання готової теми. Сучасні тенденції говорять, що кращий дизайн сайту-його відсутність, в тому сенсі, що часи циганщини і вензелів, об’ємних кнопок і яскравих зображень в  пройшли. Читач хоче бачити інформацію, а не красиві картинки. З появою мобільного інтернету стали не актуальні фонові зображення на всю сторінку і зайві елементи у вигляді бантиків і квіточок.

Верстальник: людина, що створює шаблон по прототипу, що описує стилі і html для розробника. Він перетворює зображення в інтерактивні сторінки, наповнені функціоналом. Основне завдання верстальника – зробити перегляд web-сторінок найбільш зручним і простим для користувача.


Веб-програміст: їх поділяють на «front end» і «back end». «Front end» -та частина сайту, яка взаємодіє з користувачем, «back end» – адміністративна частина сайту, в тому числі налаштування плагінів і CMS. Все частіше програміст об’єднує обидві функції (full stack).

Веб програміст – той, без кого розробка сайту неможлива зовсім, не залежно від того, яку тему (індивідуально-розроблену або шаблонну) обере замовник. Так само він реалізує первинну сео-оптимізацію сайту, налаштовує мікророзмітку, сео-тайтли і описи, він відповідає за швидкість завантаження вашого ресурсу. Основне його завдання: реалізувати потрібний функціонал сайту і при цьому не використовувати нічого зайвого, що буде  уповільнювати ваш ресурс.Так ж розробник бере участь у створенні концепції сайту, формує найкращу структуру і логістику сайту.


Копірайтер, контент-менеджер, перекладач: часто ці функції поєднуються. Це людина, що наповнює сайт контентом. Без нього ваш сайт буде прекрасний і порожній. Професійний контент-менеджер здатний підвищити конверсію вашого сайту в 3 і більше рази. Цей фахівець переводить статті на різні мови, вносить правки в текст, використовує ключові запити і володіє словом на рівні філолога.Часто саме філологи є кращими в області копірайтингу.

Сео-фахівець: це людина, яка просуває ваш ресурс в інтернеті. Він замовляє і створює рекламу, оптимізує запити, формулює семантичне ядро ​​ключових запитів (тегів) і відповідає за відвідуваність вашого сайту.

Розкажіть про свою роботу більш детально в коментарях.

  • активні посилання в коментарях дозволені, коментарі проходять премодерацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *