SEO: як перевірити работу сео-спеціаліста?

Пост народжено досвідом. Багато замовників повторюють помилки один одного з заздрісною сталістю. У цій статті розглянемо помилки при найомі сео-оптимізатора.

Отже, припустімо, ви створили свій сайт … силами компанії, ваших співробітників, або залучили розробника, студію веб-дизайну. Вибрали СМС (одну з популярних, наприклад WORDPRESS), шаблон, заповнили сайт контентом, замовили рекламу і просування сайту в пошукових системах у найманого працівника.

Ви підписали прекрасну угоду на ключові запити, отримали гарні звіти про виконану роботу, оплатили … Пройшов місяць, два, три … сім. За дев’ять родяться діти, а ваше дітище-сайт, стоїть мертвим вантажем. Ви не бачите ні замовлень, ні відвідувачів.

І все це на тлі прекрасних звітів про просування сайту.

Десь між 5 і 7 місяців очікування дива вас почали відвідувати підозри. І нарешті, ви усвідомили простий факт: вас обманюють.

Як перевірити, помилка це чи запланована акція диверсії з боку сео-спеціаліста? Як вибрати сео?

1.Звертайте увагу на кількість зворотних посилань на ваш сайт (за допомогою он-лайн сервісів регулярно перевіряйте їх кількість). Якщо ваш сайт в перевірці трасту “по-нулях” через 2-3 тижні після початку роботи сео, вам варто притримати оплату до їх виникнення в реальності.

2. Моніторити відвідуваність вашого сайту через консоль Гугла. Якщо через днів 10 після початку роботи СЕО ваші показники наближаються до кількості ваших співробітників …

3. Відсутність замовлень може означати невірний вибір ключових запитів або аудиторії для показу реклами.

4. Платіть тільки за готовий результат.

Таємниця СЕО в тому, що будь-який сео-оптимізатор додає (або віднімає) свою зарплату з бюджету вашої компанії, він працює своєрідною прокладкою між вами і рекламним майданчиком, саме на нього і в нього акаунти всіх майданчиків і бірж посилань для вашого сайту.

І віддавати ці паролі сео не поспішають. Не сумлінні сео-саме так.

Все ж, як бути?

1.Кращий СЕО для вашого бізнесу-персонально ВИ. Ви краще за інших знаєте специфіку свого товару.

2.Відвідайте  курси сео та налаштовуйте свою рекламу персонально, уникаючи непотрібних прокладок в бізнесі.

3.Доверяй, але перевіряй. Сплачуйте за  готовий результат просування-замовлення, відвідувачів, зростання позицій сайту, кількість посилань на нього та їх якість.Не вжиті заходи, а їх результат. Адже готувати піцу і приготувати її-дві різні справи. Оплачуйте виключно дієслова завершеної форми.

4. Використовуйте на початковому етапі активну рекламу на перевірених майданчиках. У молодих сайтів іншого шляху немає.

5. Нічого позамежного в СЕО немає. Це вміння залишити потрібну інформацію в потрібному місці.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *