Розробка семантичного ядра


Семантичне ядро – це сукупність ключових слів, за якими веб-сторінка видається в пошуку користувачеві відповідно до його пошукового запиту.

Ключове слово – це слово, за яким рекламодавець хоче, щоб показувалася його реклама.

Пошуковий запит – це слово, яке людина пише в рядку пошуку, коли хоче щось знайти.

Ключовими словами користуються рекламодавці, щоб щось продати, а пошуковими запитами – користувачі, щоб щось купити.

Створення ядра

Для формування семантичного ядра необхідно обрати з пошукових запитів саме ті, що найбільш точно відповідають змісту пропонованих на веб-ресурсі послуг чи товарів.

Необхідно враховувати мовні версії сайту та специфіку послуг.

До прикладу, для цього сайту семантичним ядром будуть такі запити :

_____________________

*Згідно сервісу Keyword Tool. Як бачимо, залежно від мовної локалізації відрізняються і пошукові запити користувачів.

Українською:

  • розробка сайту ціна
  • розробка сайту львів
  • розробка сайту
  • розробка сайту івано-франківськ
  • розробка сайту луцьк
  • розробка сайту київ
  • розробка сайту договір
  • розробка сайту вартість
  • розробка сайту візитки
  • розробка сайтів вінниця
  • розробка сайтів в тернополі
  • розробка веб сайту
  • створення сайту з нуля
  • розробка сайтів під ключ
  • послуги з розробки сайту
  • розробка сайту компанії
  • розробка сайтів київ
  • розробка сайтів калуш
  • розробка сайтів кам’янець-подільський
  • розробка корпоративного сайту
  • розробка концепції сайту
  • розробка сайтів львів ціна

Російською:

    • разработка сайта цена
    • разработка сайта киев
    • разработка сайта это
    • разработка сайта на wordpress
    • разработка сайта украина
    • разработка сайта визитки цена
    • разработка сайта дешево
    • разработка сайта дизайн
    • разработка сайта доски объявлений
    • разработка сайта для клиники
    • разработка сайта заказать
    • разработка сайтов запорожье цена
    • разработка сайта техническое задание
    • заключение разработка сайта
    • разработка сайта интернет-магазина стоимость
    • разработка сайта интернет магазина
    • разработка сайта интернет магазина цена
    • разработка сайта и продвижение
    • разработка сайтов e-commerce
    • разработка создание сайтов екатеринбург
    • разработка сайта житомир

Корисні вам матеріали:

Чи варто обирати WordPress для інтернет-магазину?

Чи варто обирати CMS WordPress (плагін WooCommerce) для інтернет-магазину? Якщо Ви створюєте комерційний проект, але шкодуєте грошей на повноцінний хостинг, налаштований саме для обраної CMS, виникає просте питання: чи скупий платить …

0 comments

SEO: як перевірити работу сео-спеціаліста?

Пост народжено досвідом. Багато замовників повторюють помилки один одного з заздрісною сталістю. У цій статті розглянемо помилки при найомі сео-оптимізатора. Отже, припустімо, ви створили свій сайт … силами компанії, ваших …

0 comments

Чому саме Лендінг пейдж (landing page)?

Сайт завжди комерція, особливо в разі інтернет-магазину. Існує кілька протилежних поглядів на Лендінг Пейдж (landing page): Перший полягає в тому, що контекст (БАГАТО тексту) на великій кількості сторінок дозволяє сео-оптимізаторам …

0 comments

Як підбирати ключові слова Adwords?

Якщо вам потрібні ключові слова для Google, Планувальник ключових слів (Keywords Planner) – ваш головний інструмент.

Заходьте в аккаунт, натискаєте «Інструменти» і знаходите там «Планувальник ключових слів»:

Що сюди писати?

Слова, які найточніше описують товар або послугу (найчастіше вони складаються з двох-трьох слів). Якщо товарів або послуг багато, запишіть їх в окрему таблицю. Наприклад, цей сайт надає  різні види послуг: розробки сайту, просування сайту, контекстна реклама, написання текстів тощо.

Підбирайте базові слова для кожного напрямку діяльності і виписуйте в таблицю. Для послуги Розробка сайту базовими, крім слова розробка сайту, буде розробка Лендінг, створення інтернет-магазину.

Запити бувають:

низькочастотні запити – до 100 в місяць;
середньочастотні – до 1000;
високочастотні – від 1000.

Ті слова, які найбільш точно характеризують вид діяльності, запитуються найрідше – це низькочастотні запити:

Якщо тематика вузька, так зазвичай і буває. Формування семантики на основі низько- і середньо частотних запитів – правильне рішення.

Як використовувати семантичне ядро?

Пошукові запити, за якими ваш веб-ресурс буде просуватися, повинні бути відображені в структурі сайту,назвах сторінок, контенті та навігаційних елементах.

Семантичне ядро-це те, що необхідно враховувати перед створенням структури сайту та розробкою лідів для конверсії на сайті.

Особливо важливо враховувати семантику веб-проекту при створенні лендінг-сайту, який передбачає виведення всієї важливої інформації на головну.

Семантичне ядро визначає структуру сайту та зміст кожної окремої сторінки, що мають найточніше відповідати на пошуковий запит цільової адиторії веб-сайту.

Головна сторінка повинна відповідати на головний запит (у випадку цього сайту: “розробка сайту”), другорядні сторіник-на додаткові запити(ціна, договір,технічне завдання,просування та супрвід сайтів).

Цікаві матеріали:

Розробка розділів і структури сайту

Розробка розділів і структури сайту – це ключова складова веб-ресурсу, яка впливає на його індексацію. Внутрішня структура ресурсу – це розподіл змісту за розділами, слідуючи ключових запитах семантичного ядра сайту .

0 comments