Розробка семантичного ядра
Семантичне ядро – це сукупність ключових слів, за якими веб-сторінка видається в пошуку користувачеві відповідно до його пошукового запиту.
Ключове слово – це слово, за яким рекламодавець хоче, щоб показувалася його реклама.
Пошуковий запит – це слово, яке людина пише в рядку пошуку, коли хоче щось знайти.
Ключовими словами користуються рекламодавці, щоб щось продати, а пошуковими запитами – користувачі, щоб щось купити.
Створення ядра
Для формування семантичного ядра необхідно обрати з пошукових запитів саме ті, що найбільш точно відповідають змісту пропонованих на веб-ресурсі послуг чи товарів.
Необхідно враховувати мовні версії сайту та специфіку послуг.
До прикладу, для цього сайту семантичним ядром будуть такі запити :
_____________________
*Згідно сервісу Keyword Tool. Як бачимо, залежно від мовної локалізації відрізняються і пошукові запити користувачів.
- розробка сайту ціна
- розробка сайту львів
- розробка сайту
- розробка сайту івано-франківськ
- розробка сайту луцьк
- розробка сайту київ
- розробка сайту договір
- розробка сайту вартість
- розробка сайту візитки
- розробка сайтів вінниця
- розробка сайтів в тернополі
- розробка веб сайту
- створення сайту з нуля
- розробка сайтів під ключ
- послуги з розробки сайту
- розробка сайту компанії
- розробка сайтів київ
- розробка сайтів калуш
- розробка сайтів кам’янець-подільський
- розробка корпоративного сайту
- розробка концепції сайту
- розробка сайтів львів ціна
Як підбирати ключові слова Adwords?
Якщо вам потрібні ключові слова для Google, Планувальник ключових слів (Keywords Planner) – ваш головний інструмент.
Заходьте в аккаунт, натискаєте «Інструменти» і знаходите там «Планувальник ключових слів»:
Що сюди писати?
Слова, які найточніше описують товар або послугу (найчастіше вони складаються з двох-трьох слів). Якщо товарів або послуг багато, запишіть їх в окрему таблицю. Наприклад, цей сайт надає різні види послуг: розробки сайту, просування сайту, контекстна реклама, написання текстів тощо.
Підбирайте базові слова для кожного напрямку діяльності і виписуйте в таблицю. Для послуги Розробка сайту базовими, крім слова розробка сайту, буде розробка Лендінг, створення інтернет-магазину.
Запити бувають:
низькочастотні запити – до 100 в місяць;
середньочастотні – до 1000;
високочастотні – від 1000.
Ті слова, які найбільш точно характеризують вид діяльності, запитуються найрідше – це низькочастотні запити:
Якщо тематика вузька, так зазвичай і буває. Формування семантики на основі низько- і середньо частотних запитів – правильне рішення.
Як використовувати семантичне ядро?
Пошукові запити, за якими ваш веб-ресурс буде просуватися, повинні бути відображені в структурі сайту,назвах сторінок, контенті та навігаційних елементах.
Семантичне ядро-це те, що необхідно враховувати перед створенням структури сайту та розробкою лідів для конверсії на сайті.
Особливо важливо враховувати семантику веб-проекту при створенні лендінг-сайту, який передбачає виведення всієї важливої інформації на головну.
Семантичне ядро визначає структуру сайту та зміст кожної окремої сторінки, що мають найточніше відповідати на пошуковий запит цільової адиторії веб-сайту.
Головна сторінка повинна відповідати на головний запит (у випадку цього сайту: “розробка сайту”), другорядні сторіник-на додаткові запити(ціна, договір,технічне завдання,просування та супрвід сайтів).