Безкоштовні плагіни WordPress, необхідні для SEO-просування вашого сайту.

Найчастіше доводиться спостерігати дуже змістовні сайти для людей, переважно блоги, створені авторами самостійно без залучення веб-розробника. Вони відрізняються повною відсутністю:

  • Опису сторінки
  • Заголовків
  • мікророзмітки
  • файлу robots.txt
  • файлу Sitemap

Якщо ви вирішили створити сайт самостійно, будемо покращувати якість без збитку для гаманця. Отже, як новачкові оптимізувати свій сайт WordPress грамотно і швидко?

Опис сторінки

Відображається в мета-теге description. Для кожної сторінки повинно бути своє опис. Важливість опису сторінки в тому, що пошукова система може використовувати його для створення фрагментів. Опис має вплив на ранжирування результатів в пошуковій системі.

Заголовки на сторінці (теги h1-h6)

Використовуються для свідчення важливості тексту, який розташований після кожного заголовка. З його допомогою ви можете структурувати свій текст по підзаголовкам, що додасть тексту більш доглянутий і упорядкований вигляд при просуванні вашого сайту.

Найбільш важливим тегом є h1, тобто найголовніший заголовок, який варто розміщувати зверху сторінки. Не додавайте більше одного тега h1, так як пошуковий робот може неоднозначно визначити даний тег і відкинути важливу інформацію.

Підзаголовки h2-h6 застосовуйте скільки завгодно на свій розсуд. Грамотне використання тегів заголовків допоможе стимулювати зростання трафіку. Не потрібно розміщувати в тегах заголовків повністю весь текст, адже пошукова система може визначити тільки перші кілька слів тексту, а інші відкинути.

Schema.org

Є єдиним загальновизнаним стандартом, який розпізнають найбільш популярні пошукові системи, такі як Google, Яндекс, Yahoo і Bing.

Мікророзмітка -це семантична розмітка сторінок сайту з метою структурування даних, заснована на впровадженні спеціальних атрибутів в HTML код документа.

Плюси мікророзмітки:

  • Логічна структура інформації на сторінці допомагає пошуковим системам витягувати і обробляти дані.
  • Формування розширених фрагментів на сторінці з результатами пошукового запиту покращує кликабельность.

Розмітка відбувається безпосередньо в HTML-коді сторінок за допомогою спеціальних атрибутів і не вимагає створення окремих експортних файлів.

Файл robots.txt

Це список обмежень для пошукових роботів (ботів), які відвідують сайт і сканують інформацію на ньому. Перед тим як сканувати та індексувати ваш сайт, всі роботи звертаються до файлу robots.txt і шукають правила.
Файл robots.txt – це простий текстовий файл, які знаходиться в кореневому каталозі вашого сайту. І він повинен бути доступний по URL: ваш сайт / robots.txt

Є кілька причин використовувати файл robots.txt на сайті:

  • прибрати дубльований контент;
  • приховати небажану інформацію;
  • обмежити швидкість індексації.

Файл Sitemap

Це файл з інформацією про сторінки сайту, які підлягають індексації. Розмістивши цей файл на сайті, ви можете:

  • повідомити пошуковим системам, які сторінки вашого сайту потрібно індексувати;
  • як часто оновлюється інформація на сторінках;
  • індексування яких сторінок найбільш важливо.

Впроваджувати мікророзмітки, опис сторінок і заголовки можна зробити редагуючи сторінки в Notepad ++, у вбудованому Ворпдресс HTML редакторі файлів і за допомогою плагіна. Якщо ви не є фахівцем в HTML кодуванні, для вас найкращим рішенням буде використання готового плагіна. Так само раціонально використовувати плагін в тому випадку, коли адмініструвати сайт, розроблений веб-розробником, буде звичайний користувач без знань HTML.Розроблюючи сайт під замовника, розробники дуже часто йдуть шляхом гупероптимізації  на шкоду юзабіліті. Замовник, в такому випадку, змушений звертатися до фахівця все частіше при будь-яких змінах на сайті. У випадку, якщо сайтом буде надалі керувати навчений персонал, необхідності встановлювати плагіни для СЕО-оптимізації немає.

Плагін All in One SEO Pack

Цей невеликий за вагою плагін виграє на тлі конкурентів (наприклад: WordPress SEO від Yoast важить в рази більше).
Цей плагін з 2007 року є найкращим вибором серед плагінів, які відповідають за сео оптимізацію сайту. Статистика: більш ніж 19 мільйонах завантажень цього плагіна з офіційного сайту WordPress.

Які можливості дає нам плагін All in One seo Pack?

  • налаштовує title і мета теги для всіх сторінок блогу;
  • автоматично генерує заголовки та описи до статей блогу (функція для ледачих)
  • виключає з пошуку непотрібні розділи, архіви та сторінки блогу;
  • має можливість підключення блогу до веб-майстру Google, Bing і Pinterest;
  • адаптація блогу з Google+ для пошукової видачі профілю, шляхом додавання в налаштуваннях вашого id аккаунта;
  • можливість підключення до блогу Google Analytics;
  • вміє створювати для пошукових роботів XML карту сайту на повному автоматі;
  • має налаштування індексування (noindex) для рубрик, архівів, архівів міток, сторінки пошуку, архівів авторів;
  • має розділ для внесення винятків з оптимізації;
  • генерує ключові слова (не враховуються пошуковими системами, тому їх використання можна відключити в налаштуваннях плагіна) і опису для правильного відображення блогу в соціальних мережах, завантажує зображення головної сторінки сайту;
  • збільшення ліміту пам’яті (якщо є можливість відповідно до налаштувань сервера);
  • має зручну статистику системи і встановлених плагінів;
  • зручний File Editor (файловий редактор) для robots.txt і .htaccess;
  • перекладений російською та українською мовами.
  • Має вбудовану мікророзмітку (працює з помилками !!!)

Тому для налаштування мікророзмітки ми будемо використовувати інший плагін – Markup (JSON-LD) structured in schema.org.
Цей плагін показав себе як найбільш коректно працюючий і дозволяє додати будь-які дані для вашого бізнесу. Плагін не має перекладу на російську або українську, але простота налаштувань порадує вас.Він дозволяє налаштувати:

  • Статті: додає мікророзмітки до ваших записів, виберіть галочкою до яких сторінок необхідний цей тип мікророзмітки
  • BlogPosting: мікророзмітки блогу
  • BreadcrumbList: Хлібні крихти
  • Подія: Якщо ви використовуєте акції, події, розпродажі в вашому бізнесі
  • LocalBusiness: Адреса, час роботи офісу, тип бізнесу (підходить для ПП)
  • Новини: мікророзмітки для новин компанії
  • Організація: ширші налаштування для юридичних осіб
  • Персона: для авторських блогів і публічних персон
  • SiteNavigation: мікророзмітки для меню
  • Відео: якщо ви ведете відеоблог
  • Веб-сайт: загальна розмітка для сайту;

Далі буде: як повинен виглядати файл robots.txt, sitemap розглянемо в наступній статті.